zaterdag 8 april 2017

Funny bunny

Een klein lief Paashaasje de Funny Bunny!
English pattern here


Om je huis mee op te vrolijken tijdens de Paasdagen

 funnybunny


Hartje bij de Funny Bunny
(als voorbeeld) Scheepjes Catona haaknaald 2.50
Je begint met de bovenste 2 rondjes
- 6 V in een magische ring
- 2 V in elke vaste (12V)
- 1 V - 2 V in 1 vaste (18 V)
1 toer Vasten (18 V)

haak de 2 delen aan elkaar (36 V) 
1 toer Vasten (36 V)
7 V - 2 V samen (32 V)
6 V - 2 V samen (28 V)
5 V - 2 V samen (24 V)
4 V - 2 V samen (20 V)
3 V - 2 V samen (16 V)
2 V - 2 V samen (12 V)
1 V - 2 V samen (8 V)
2 V samen (4 V)
Vul het hartje op en sluit het gaatje
hangend aan een tak of als lief knuffeltje voor je (klein)kindje

Dit patroon is te haken met elk gewenst garen in je favoriete kleur!
Het gratis patroontje vind je hier

English pattern Funny Bunny

16 opmerkingen:

  1. Dit is een schattig paashaasje. Hij kijkt nog een beetje verlegen de wereld in. Dank je wel voor weer een superleuk patroon.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat! Deze is echt superschattig!
    Fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I would love to have this pattern in English. It is so cute! Thank you, and have a blessed day!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's available in English: http://haak-in.blogspot.nl/2017/04/funny-bunny.html

      Verwijderen
  4. heeeeel mooi bedankt om te delen grtj Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. krijg t patroon niet geopend.
    zou je t me kunnen mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg m ook niet geopend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben een beginner maar vind hem erg leuk. Zou je mij willen vertellen wat je met de 7e toer van de voet bedoeld? Er staat: haak in de 1ste 4 V - 2 V (in 1 vaste) in de volgende 4 V - 1 V. Hier kom ik niet helemaal aan uit. Groetjes lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe groot is jouw bunny geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas heb ik zelf te veel opdrachten om ander haakwerk te maken, zo dat ik helaas nog niet heb genaakt. Maar het lijkt mij niet zo groot het ligt eraan met wat voor wol/katoen en haak naald je gebruikt.
    Hoe kleiner de haak naald hoe kleiner het word.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aaaah wat lief, laat haar aan je kleinkinderen zien en je kan gelijk beginnen ,het liefst moet ze in een uurtje klaar zijn ,mijn kleinkinderen willen haar het liefst van het scherm plukken ,dus oma aan het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor het patroon :-). Ik heb het konijntje ook gehaakt. Op mijn blog staat het resultaat ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoeveel gr garen heb je hier voor nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan dat het bij het oor niet klopt? 4/10 en dan 8 ? Is het niet 4/10,11,12/16

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...